En ny liten snabb repris

Nu blir det en liten snabb repris igen här, har varit lite dålig på det här med att uppdatera :/ sorry..
Men jag skyller på att jag var utan min iPhone och då även internet i 3 dagar :O jag vet hur har jag klarat mig? :P Nä det hände när jag mitt smart head skulle uppdatera telefonen via iTunes och så lång gick det ju bra men sen när telefonen skulle starat om förlorade jag ju internet uppkopplingen och då gick det inte att gå vidare med installationen. Så där satt jag med en avstängd telefon mitt uppe i en uppdatering. Men allt löste sig några dagar senare när Maria kom tillbaka efter sin hem vistelse och jag kunde låna internetuppkoppling av henne, tack och lov!

Så vad har jag mer haft för mig sen sist, kommer faan inte ihåg :P.
Jag har väll jobbat en del. Förra måndagen tog jag ett pass för Maria så då fick jag vara i en ny lift, Ugglan borta vid Experium, det var intressant. Mkt kul då det stora skidskoleområdet är där så det var full fart hela dagen :).
Sen i helgen som var kom älskling upp på en weekend med Martin, Ali och Gustav. Det var förskräckligt trevligt att träffa allihopa. Så av en händelse så hade jag och Maria gjort tillbaka bytet för hennes måndag i fredags så då var jag ledig och kunde glida lite med mupparna så det var fiint. Underbart att få träffa älsklings Daniel med, att få träffas och bara umgås. Dock var jag inte det bästa sällskapet då jag somna ganska tidigt i soffan 2 av de 3 kvällarna de var här, men det var myys endå. Bastu varje kväll eller iaf tosdag och fredag för mig så lite öl och cider på det trevligt. Sen på lördagen var vi förbi lilla stygan i gubbis så de fick se hur jag bor. På vägen till Gubbis råkade jag nästan lura ner Martin i pulka nedför mördarbacken, fyy faan vad det var kul fast tur att han hann stanna för annars hade han nog brutit ett ben eller två stackarn!! Det var inte med flit jag lovar!!
Sen var det gladiator chill på lördagen.
På söndagen när de 4 skulle åka hem och jag skulle till jobbet kl 10 höll det på att bli panik!! För dagen innan hade jag tagit med lite saker tillbaka till stugan och däribland bilnyckeln till den lilla blå som stod borta vid Daniels stuga och som jag skulle ta till jobbet och frakta mina skidor i. Så när jag 9.20 på morgonen inser att jag inte har någon bilnyckel blev det panik, fick slänga mig in i den röda bilen och köra bort till Gubbis, där jag bor, för att hämta tillbaka bilnyckeln till den lilla blå :P fyy faan, där hade jag kunnat komma sent till jobbet och killarna checkat ut från stugan för sent men tack vara min rally bils körning hann vi :P.
Så lite action har det allt varit här.

Idag var jag ledig så det blev skidåkning för hela slanten, lite mer än 6 timmar i backen :D. Och ett brejk i våffelstugan med Malin för att prova våfflorna där, ass goda blev en med drottningssylt och glas sweet :D.
Totalt 7 timmar ute.
Och nu är det dags för några vändor i längdspåret, see you!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0