Första inlägget...

Jaha då har jag startat en blogg, det är nog några förutom jag själv som är förvånade över att jag gjort det då jag varit lite emot det förut :P. Men eftersom jag gör säsong i Sälen vintern 11/12 så tänkte jag att detta är ett perfekt sätt för människor hemma som man inte pratar i telefonen med dagligen att hålla koll på vad jag sysslar med. Inte för att jag är den intressantaste personen på jorden men någon stackare där ute finns det kanske som vill veta vad jag har för mig :D.

Då tänker väll ni, dessa några att jag är lite seg i starten som startar bolggen nu när jag redan varit borta i en månad. Och så sant som det är skrivet jag har skjutit på det en stund nu men nu har jag kommit till skott äntligen..! Så håll till godå ♥



Kommentarer
Tilda Anckarman

Snygg design, vart haru fått tag pån? och lycka till med din nya blogg!

2012-01-03 @ 23:34:54
Li Anckarman

Fanns på blogg.se men jag ska kolla runt lite och se om jag hittar någon finare :) men tack. Men jag fattar inte för jag har skrivit i typ vad jag heter och så typ men det syns inte här som det borde göra. Vet du vad det beror på? Bore synas uppe til vänster tänker jag mig sen har jag försökt ladda upp en profil bild men det fungerer ju inte heller :/

2012-01-04 @ 16:32:38
Gisela Anckarman

Ja, jag är väl en utav de där som inte pratar med dig dagligen. Nu kan även jag hålla lite :S koll på dig. Nej skämt å sido. Men det kan vara kul att läsa vad som händer. Saknar dig. Ha det bra. Pok mamma

2012-01-07 @ 10:15:30
Anonym

Tack mammi <3.

Nä vi pratar väl inte allt för ofta, är lite dålig på att höra av mig till folk ligger väl i släkten :P.. Ja läs gärnaq lite för jag kommer nog glömma något annars när jag ska berätta när jag kommer hem :).

Saknar dig med! Pok

2012-01-20 @ 20:35:09
Leffan

Hej hopp! Kul med en blogg, tar väl lite tid att hålla på med förstår jag, men kan väl vara kul på lediga stunder. Hoppas vi kan komma snart och hälsa på. Thomas & Ella kommer ju snart med. Vi höres av.

Pappsen :-)

2012-01-21 @ 09:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0