Söndag, måndag och lite tisdag

I söndags när jag hade resurspass fick jag visst vara ledig :D de ringde 8.20 och medelade det, var skönt efter dräpar dagen innan, 6.45-18.15.. Så då blev det att glida upp till backen och åka lite skidor dock var det välldigt dimmigt så det var urusel sikt så det blev sådär, åkte förbi ett sittliftshus på toppen utan att se det :O.. Efter det blev det träning, har inte varit på gymmet på flera veckor nu så det blev hårt och sen handla mat, men ush vilken tid allt tog det blev inte mkt kvar av den dagen.

Och igår var det TRYSIL, shit vad bra- härligt med lite långa backar :D. Jätte härligt, men vilket liftsystem egentligen undrar om någon hittar överallt där... Så blev det korvgrillning inne i värmestuga- det var super, slapp man stå ute och frysa :). I stugan sen på kvällen blev det hammapizza utkavlad av en termos, man tager vad man haver, det blev jätte bra..!

Idag är det ledighet igen, vet inte om det blir snowborad i Lindvallen eller Tandådalen än får höra med sällskapet.
P-tisdag idag med, får se hur det blir...

Kom på en grej att vare gång jag går förbi postfacket, som förövrigt är i närheten av där jag jobbar så jag gör det ett antal gånger, så kollar jag alltid efter om det ligger något brev eller paket till mig där men jag vet att det kan det inte göra eftersom jag inte givit någon min adress här så det blir ju lite svårt, så därför tänkte jag göra det här så att någon- no pressure, kanske vill skicka mig något roligt någon gång :) skulle vara mkt tervligt att få post hihi
Adressen är:
Li Anckarman
Lindvallen Lift, Orren (min dalstation :P)
780 67 Sälen

Btw, saknar min gulleplutt hemma men det är inte långt kvar tills jag kommer hem på besök, håll ut!!

Hej hopp, ha det såååå bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0