Senaste dagarna plus en sak jag glömt

Tjohej tänkte tala om vad jag haft för mig de senaste dagarna nu då förutom att jobba :).
Tisdag var det jobb plus möte direkt efeter jobbet så var hemma typ någon gång efter åtta=trött, så det blev duscha, göra korvgryta, mums!, sova..
Onsdag- jobba, lite skidåkning plus personalkväll så jag lånade telemarksskidor för att test då det även fanns tillgång till lärare också så det var super kul. Lite svårt då det är ju en speciall stil, kom en bit på väg men mer övning skulle behövas men det var kul att testa iaf.
Och idag mer jobb, sent och sen hem göra mat som ännu inte är färdig- hungrig!!

Imogrgon blir det dräpar dagen börjar 6.45 till 18.15 lång dag men jag överlever den- kul ska det bli att få vara med och öppna upp imorgon och göra morgon koll :). Så det blir att sussa tidigt ikväll efter mat, tv-häng och popcorn :D.
Sen är det bara ett resurspass på söndag kvar, kan även få vara ledig då får se på morgongen vad som erbjuds, sen tre dagar ledigt= skiåkning :D


Det jag glömt att berätta om var en händelse som jag var med om för någogn vecka sedan, är nog 2 nu.
Iaf så var det på väg hem från jobbet, så på vägen genom skogen som jag går hem till stugan så gick jag om en person. Aha tänker ni men det roliga var att det var en thailändska, detta var inte det roliga :P, utan att hon släpade på vad som såg ut att vara en ganska tung resväska (en sådan med hjul) på den snötäckta stora stigen genom att ha knytigt fast sin stickade halsduk i handtaget, as garv :P.
Artig som jag är, och så hade jag ju den röda stassen på mig, stannade jag till och fråga hur det gick och om hon var på väg mot Gubbis eftersom vi var drygt 300 meter därifrån. Vet ej om hon fattade vad jag menade men hon sa bara ja,ja. Så jag sa lycka till och gick därifrån smått flinande hehe. Jag tycker det var kul iaf, kanske hade det varit roligare om man själv upplevt det och det gjorde ju jag :P.

Aja ska checka min mat nu om den kanske är färdig....

Hej hopp i lingonskogen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0